Saturday, June 6, 2015

Alvis Hilbasin alvis.hilbasin.211@gmail.com SPAMMER

Pozornost XXXXX!!

Kako si? Nadam se dobro?

U međuvremenu, Požurio sam vas obavijestiti da sam poslao ovo pismo za vas
prije mjesec dana, ali nisam siguran ako ga je dobio, nisam čuo od vas, i
to je razlog zašto sam to ponoviti.

U kratkom uvodu, ja sam odvjetnik Alvis Hilbasin A. Hilbasin & Associates.
Ja ne nude ti to u vezi sa smrću gospodina Dema Emil XXXXX, koji je bio
moj klijent prije njegove nesretne smrti, ostavljajući neku veliku količinu
novca 13.580,000.00 eura milijuna u banci ovdje u mojoj zemlji.
Nakon neuspješnih pokušaja u potrazi za svojim rođacima ovdje u mojoj zemlji,
odlučio sam vam se javiti.

Ovdje je moj kontakt e-mail adresu; alvis.hilbasin.211@gmail.com
<barrister.michael.1958@gmail.com>
Molimo odgovorite izravno meni putem moj privatni e-mail adresu za
detaljnije informacije i pojašnjenja.

S poštovanjem,
Odvjetnik Alvis Hilbasin. (Esq.)

No comments:

Post a Comment